Lėktuvų bilietų įsigijimo sąlygos

BENDROSIOS SĄLYGOS

1. Keleivis patvirtina, kad jam yra žinoma, kad už siūlomą kainą bilietų skaičius yra ribotas, todėl kainos galioja tik jų pateikimo metu. Kol užsakymas nepatvirtintas ir neapmokėtas bilietų kainos gali kisti, todėl rekomenduojame apmokėjimą atlikti kuo greičiau.

2. Klientas, pirkdamas skrydžio bilietą, privalo įsitikinti, kad pasirinko reikiamą datą, skrydžio klasę ir bilietų kiekį. Pasirinkus bilietus, Klientas privalo suvesti duomenis, kurių reikalauja sistema, patikrinti krepšelio informaciją ir įsitikinti, kad ji teisinga, sutikti su lėktuvų bilietų įsigijimo sąlygomis, kad apmokėjimas galėtų būti įvykdytas.

3. Už bilietą nesumokėjus iki nurodyto termino, rezervacija yra anuliuojama. Užsakymas laikomas patvirtintu tada, kai gaunate laišką apie patvirtinimą.

4. Mokėjimas vykdomas mokėjimų sistemoje www.paysera.lt. Gavus www.paysera.lt atsakymą apie sėkmingą apmokėjimą, Klientui išsiunčiami e-bilietai jo nurodytu el. paštu. Jei manote, kad negavote visos reikalingos informacijos, rezervacijos patvirtinimo, apmokėjimo sąlygų ar kt., susisiekite su mumis.

5. Po užsakymo patvirtinimo, įsigijus bilietą, iškart įsigalioja skrydžių bendrovės taisyklės.

6. Lėktuvo bilietų datos ir pavardės keitimo, grąžinimo, kūdikių ir vaikų keliavimo, bagažo, nestandartinių daiktų gabenimo taisykles nustato konkreti skrydžių bendrovė. Rezervuodami bilietą, susipažinkite su pasirinktos skrydžių bendrovės taisyklėmis ir skrydžio sąlygomis.

7. Bilieto gražinimas: negrąžinamas, jei Bilietų pardavėjas ar Oro vežėjas nepatvirtino kitaip.

8. Įsigijus kombinuotą skrydį, kurį sudaro skirtingų Oro vežėjų skrydžiai, Bilietų pardavėjas ir Oro vežėjai neprisiima atsakomybės už tolimesnį kelionės maršrutą ir nuostoliai nekompensuojami.

9. Jei Keleivis užregistruoja mažiau Bagažo vienetų, nei buvo įsigijęs, Bagažo mokesčio skirtumas nėra grąžinamas.

10. Bilietų pardavėjas laikosi nuostatos, kad įsigydamas skrydžio bilietą Klientas susipažino ir sutiko su Oro vežėjo, kurio bilietas buvo įsigytas, keleivių vežimo ir Bilietų pardavimo taisyklėmis.

11. Keleivis patvirtina, kad sudarant užsakymą jis yra informuotas, jog pigių skrydžių avialinijų (Ryanair, Wizzair, Easyjet, Norwegian, Vueling ir t.t.) bilietai nėra jungtiniai t.y. skrydžiuose bagažas nėra registruojamas iki galutinio skrydžio taško. Persėdant bagažas turi būti atsiimamas ir perregistruojamas į kitą skrydį. Turistas taip pat patvirtina, kad esant atšaukimams, pakeitimams ar vėlavimams ir nespėjant į skrydį kelionių agentas, iš kurio įsigijo bilietą ir skrydžio vykdytojas (avialinijos) neprisiima atsakomybės ir neįsipareigoja padengti atsiradusių nuostolių.

12. Jeigu lėktuvo biliete yra keli skrydžiai, neatvykus bent į vieną iš jų, Oro vežėjas turi teisę panaikinti rezervaciją likusiems skrydžiams.

13. Aviakompanijai atšaukus ar pakeitus skrydį bilietų pardavėjo aptarnavimo mokestis ir banko transakcijos mokestis negrąžinamas.

14. Už vėlavimus ar kitus nesklandumus, susijusius su oro sąlygomis ar oro uostais, Bilietų pardavėjas neatsako ir sumokėti pinigai yra grąžinami tik tuomet, kai Oro vežėjas grąžina juos Bilietų pardavėjui.

15. Keleivis privalo savarankiškai sekti informaciją apie skrydžio būseną realiu laiku, likus dienai ar mažiau iki išvykimo Oro vežėjo ar oro uosto, iš kurio išvykstama, puslapyje.

16. Keleivis, negavęs bilieto nurodytu laiku, privalo kreiptis darbo valandomis, ne vėliau kaip 24 valandos iki skrydžio. Jei kreipiamasi likus mažiau nei 24 val. iki skrydžio, agentūra neatsako už papildomai atsiradusias keleivio išlaidas.

17. Keleivis patvirtina, kad susipažino su pateiktomis sąlygomis  ir suprato visas jos nuostatas bei informavo kitus keleivius - naudos gavėjus, kad  kelionės paslaugų užsakymas  yra vykdomas  tik pagal šiose sąlygose nurodytas taisykles  ir visi  keleiviai privalo jas vykdyti.

18. Kilus bet kokiems klausimams ar neaiškumams skambinkite mums kontaktuose nurodytu telefonu.

 

KITOS NUOSTATOS

 

Svetainėje yra nuorodų į kitus tinklalapius. Ši svetainė nėra atsakinga už kitų svetainių turinį ar saugumą.

 

PRETENZIJOS

 

Jeigu turite nusiskundimų, pretenziją, pasirašytą ją teikiančio asmens, kartu su dokumentais, pagrindžiančiais jos pagrįstumą, pateikite kontaktuose nurodytais adresais. Pretenzijos nagrinėjamos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

Prašymą/skundą dėl mūsų skrydžių platformoje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai Vilniaus g 25, 01402 Vilnius, el. paštu tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

 

Vilkite vėliavą į norimą vietą žemėlapyje
OK
Lankytojų patogumui, norint teikti asmeninę informaciją, įsiminti asmeninius pageidavimus ir svetainės nustatymus, mūsų svetainėje naudojami slapukai ir kitos panašios technologijos. Norėdami naudotis svetaine, turite patvirtinti savo sutikimą naudoti nurodytas technologijas. Išsamiau
Sutinku